Teknoloji,Sosyal medya

Facebook Tema Değiştirme |Chrome&Firefox|


Facebook’un klasik görünümünden sıkıldınız mı ? Farklılık mı yaratmak istiyorsunuz ? Normal şartlarda Facebook’un özgün temasını değiştiremezsiniz.Ama Firefox ve Chrome’nin bize sunduğu nimetler sayesinde bu mümkün.
Bunun için Firefox’u veya Chrome’yi resmi sitesinden , son sürümünü indirip kuruyoruz.Daha sonra Facebook’un görünümünü değiştirmeye yarayan Sytlish eklentisini indirip kuruyoruz.(Chrome)-(Firefox)
Tarayıcımızı kapatıp açtıktan sonra, buradaki bağlantıda sıralanmış temalardan birini gözümüze kestirip tıklıyoruz.(Ben Vista Ultimate Skin for Facebook temasını seçtim mesela.)
Daha sonra açılan sayfanın sağındaki “Install with Styles” i tıklıyoruz.Bir pencere çıkageliyor ve Install seçeneğini seçiyoruz.(Preview’i tıklarsanız temanın ön izlemesini görmüş olursunuz.)

paylaş

"Facebook Tema Değiştirme |Chrome&Firefox|" hakkında 16 yorum yapılmış.

  1. gercektende sıkılmaya baslamıstım :)
    guzel bır tema cok hos olabılır tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş temaları bu şekilde yükleyebileceğimi düşünmüyordum yararlı bir paylaşım olmuş teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ö.değil Kendi temanızı Tasarlayabilirsiniz

      Sil
  3. Güzel bir sistem bende kullanmaya başlıyacağım teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Yapan yapıyor arkadaş :D

    YanıtlaSil
  5. Hemen Kullanmaya Başlıyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Hemen deniyeceğim. Güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  7. güzele benziyor denemek lazim

    YanıtlaSil
  8. Teşkkürler hocam güzele benziyor.

    YanıtlaSil



Kişisel,Teknoloji
TEMA:ABiLV1 EDİT ASOSYALDEN